Ce înseamnă digitalizare?
Pe scurt, digitalizare înseamnă tranziția unui business din mediul offline în cel online. Acest lucru se realizează în mai multe etape:
1. Identitatea brand-ului
Prima etapă este crearea unei prezențe în mediul online. Acest lucru se poate realiza în mai multe feluri, cea mai populară metodă fiind crearea unei identități în social media. Pentru aceasta, este nevoie de stabilirea unei identități vizuale a brand-ului tău, raportată la clienții cărora te adresezi. Serviciile de User Interface și User Experience (UI/UX design) au ca principal scop propunerea de soluții digitale personalizate conform identității vizuale a business-ului tău.
2. Website – cartea ta de vizită
Al doilea pas spre digitalizare este crearea unui website. Dacă în social media scopul este de a-ți promova produsele și servicile pe care le oferi, urmând o structură limitată, un website îți oferă libertatea de a te exprima liber și a-ți prezenta afacerea așa cum îți dorești. Mai mult decât atât, un website oferă foarte multă credibilitate clienților tăi. Astfel, este sugerat faptul că business-ul tău este unul serios, în care s-a investit și care oferă calitate.
3. Diferențiere printr-o aplicație mobile
În funcție de specificul afacerii pe care o ai, dezvoltarea unei aplicații mobile poate reprezenta elementul de diferențiere cu ajutorul căruia îți vei fideliza clienții. Orice business poate opta pentru digitalizare printr-o aplicație pe smartphone. Diferența dintre o aplicație mobile și un website o face modul de interacțiune, prezentare și ofertare a produselor și serviciilor pe care le oferi. De asemenea, creativitatea ne permite să vorbim chiar și despre gamificarea afacerii tale.
4. Vizualizarea 3D a produselor
Oferi produse complexe, cu detalii ce sunt greu de surprins doar din fotografii? Servicile de randare 3D permit vizualizarea 360 a produselor pe care le oferi, aducând un important element de diferențiere afacerii tale. De asemenea, prezentările și animațiile 3D reprezintă instrumente de convertire foarte puternice, care îți vor crește rapid business-ul.
5. Digitalizare la cel mai înalt nivel
Dacă ești pregătit să aduci viitorul în prezent și să oferi experiențe cu adevarăt memorabile clienților tăi, atunci soluțiile VR (Realitate Virtuală) sunt cel mai bun răspuns. Îndrăznește să îți digitalizezi business-ul la cel mai înalt nivel!
